9/10

Kitap biter bitmez yeniden okudum. Tuhaf bir duygu çarpışması yaşadım diyebilirim. "İyi ki" kitaplarımdan biri oldu. Tüm cümleler altı çizilesi idi fakat kıyamadım. Defalarca okuyacağıma eminim. Mutlaka okunmalı.

Baskı: Şizofren Aşka Mektup