
Şizofren Aşka Mektup
cezmi ersöz
H
hayaletsatırlar
01.11.2013
9/10
Kitap biter bitmez yeniden okudum. Tuhaf bir duygu çarpışması yaşadım diyebilirim. "İyi ki" kitaplarımdan biri oldu. Tüm cümleler altı çizilesi idi fakat kıyamadım. Defalarca okuyacağıma eminim. Mutlaka okunmalı.
Baskı: Şizofren Aşka Mektup