
Karanlık Kalp
lee monroe
9/10
Dark Heart serisinin ilk kitabı, ben çok sevdim. merakla diğer 2 kitabı bekliyorum umarım çok bekletmezler. Fantastik sevelere belki hafif kalabilir bir anita dünyası değil ama bir başlangıç kitabına göre güzel bir giriş. Diğer 2 kitabı heyecanla bekleyeceğim kesin! Bu arada: Evan pisliksin, Luka pasik kalma. Dalya ve Dot harikasınız kızlar :)
Baskı: Karanlık Kalp