S
Sewimce

08.04.2013

5/10

Güzeldi fakat serinin diğer kitapları kadar sürükleyici olmadı benim için . ve sonu da hoşuma gitmedi içim buruk kaldı.

Baskı: Işık Tanrıçası (Tanrıça, #3)