
M.S. 2150 (Makro Felsefe Klasiği)
thea alexander
A
adigeilyas
13.03.2013
10/10
kitap gerçekten çok güzeldi.. yazarında dediği gibi ''okuyup bi kenara koyabileceğiniz bir roman değil, yaşamınıza uygulayacağınız bir Makro felsefedir.'' başlarda biraz sıkıcı ilerlese de sonlara doğru mükemmeldi..
Baskı: M.S. 2150 (Makro Felsefe Klasiği)