A
adigeilyas

13.03.2013

10/10

kitap gerçekten çok güzeldi.. yazarında dediği gibi ''okuyup bi kenara koyabileceğiniz bir roman değil, yaşamınıza uygulayacağınız bir Makro felsefedir.'' başlarda biraz sıkıcı ilerlese de sonlara doğru mükemmeldi..

Baskı: M.S. 2150 (Makro Felsefe Klasiği)