Y
yok

07.09.2013

8/10

Kitap güzeldi ama mükemmeldi diyemeyeceğim. Yazarın diğer fantastik kitaplarına aşık olduğum için beni hiç tatmin etmedi açıkçası ya :( Yetersizmiş gibi geldi. Karanlığın Efendileri' ndeki gibi müthiş bir kurgu beklemiştim ben :( Ama güzeldi, okudum ve beğendim.

Baskı: Kara Gönülçelen (Royal House of Shadows, #1)