S
sütlü kahve

06.09.2013

10/10

Bu kitap gerçekten iyi. Peygamber Efendimiz'in hayatını anlatmak zaten başlı başına zor;eleştiriler,alınan sorumluluk vs.Genelde kaynaklar ya çok kısa basit oluyor ya da çok detaylı akademik oluyor. Oysa bu kitap her yaştan her kesimin okuyabileceği şekilde olmuş. Sadece ibni=oğlu binti=kızı gibi birkaç arapça kelime bilinirse rahatça okunabilir.

Baskı: Peygamberimizin Hayatı - 2