bülent akyürek
06.09.2013
Yazarın çok güzel tespitleri var. Beğenerek takip ettiğim ve biraz daha üzerinde durulması gereken, meselesi olan bir adam. Fakat bu kitabında kişisel gelişim olayına çok fazla kafayı takmış. Her noktada yazara katıldığımı söyleyemem.
Baskı: İçinizdeki Öküze Oha Deyin!