V
vipscorpion

27.03.2013

8/10

Kitap akıcı ve güzel. Dev hamam böcekleri, fareler, yarasalar.. bildiğimiz canlıların büyük halleri. Biraz daha farklı yaratıklarla karşılaşmak isterdim. Bazı konulara gereğinden fazla değinilmesi insana "yinemi ya " dedirtiyor. Örneğin gregorun kardeşinin altına sürekli yapması. Bari diğer serilerde yeraltına inecekleri zaman yanına lif bakımından zengin yiyecekler alsaydılar. mesela muz :) Çocuk kabız olurdu. Kitap güzel yinede

Baskı: Gregor ve Gri Kehanet (Yeraltı Günlükleri Serisi, #1)