E
ekruya

21.11.2013

5/10

vasat bir kitap...karşılıklı konuşmalardan oluşuyor kitap bu yüzden de hiç bir olay heyecanlandırmıyor merak ettirmiyor siz ne olacağını konuşmalardan anlıyosunuz kötü..

Baskı: Tenimdeki Mühür (Coin, #1)