D
Damla.

02.09.2013

6/10

İlk baslarda baskıcı bır aılenın en buyuk cocogunu anlatır gıbıydı ama, onun uzerınden yola cıkarak aılenın nasıl dagıldıgını anlatan guzel bı kıtaptı,ama sonu daha ıyı bıtebılırdı sanırım...

Baskı: Yalnızlığın Kıyısında