P
pazartesi

18.07.2013

10/10

Desem ki kapı açıldı Yalan olur Ama kilidin kalktığı belli. Nazım'dan sonra okumuştum, ve evet çok sevdim, çok beğendim.

Baskı: Bir Yusuf Masalı