B
Busenur Yahşi

28.08.2013

1/10

hayatımda okuduğum en iğrenç kitaptı belki bir kitap hakkında böyle söylememeliyim emek var ama hiç beğenmedim 200 sayfa zorla okudum belki güzelleşir umuduyla kitap daha da battı çok kötüydü önermem

Baskı: Ölümsüz (Ölümsüz Üçlemesi, #1)