M
ma-belle

15.09.2013

9/10

Okurken beni cok yordu, ama cok severek okudum. Cok kalabalik bir kitap, bir de isin icine takma adlar, bolum bolum anlatimlar girince.. Yine de guzeldi.

Baskı: İtalyanca Aşk Başkadır