N
nazolitaa

16.08.2012

10/10

İlköğretim çağımdayken okuduğum, ve o zamanlar gerçekten çok sevdiğim kitap. Uzunluğuna aldırış etmeden başlayıp, kendimi bile şaşırtarak birkaç günde bitirmiştim. Ve, bitirdikten sonra Genetik Mühendisliğine merak sarmıştım. :)

Baskı: Mo'nun Gizemi (Mo'nun Gizemi, #1)