gülten dayıoğlu
16.08.2012
İlköğretim çağımdayken okuduğum, ve o zamanlar gerçekten çok sevdiğim kitap. Uzunluğuna aldırış etmeden başlayıp, kendimi bile şaşırtarak birkaç günde bitirmiştim. Ve, bitirdikten sonra Genetik Mühendisliğine merak sarmıştım. :)
Baskı: Mo'nun Gizemi (Mo'nun Gizemi, #1)