8/10

Bu tarz hikayeleri severim, bu kitabı da çok beğenmiştim , anlatımı güzeldi, fakat Bella karakteri biraz ağır kanlı daha doğrusu ruhsuz gibi geldi bana :) bu arada demek ki neymiş insan kanı içmeden de yaşanabiliyormuş :))

Baskı: Alacakaranlık (Alacakaranlık, #1)