H
hazal46

25.08.2013

9/10

Fantastik kitapları pek sevmememe rağmen bu kitabı beğendim.Güzeldi.Sanırım seriye devam edeceğim.Çeviriden olsa gerek bazı hatalar vardı.Maddox ve Ashlyn'in ölümsüz aşkını okuyun derim.

Baskı: En Karanlık Gece (Karanlığın Efendileri Serisi, #1)