
Teyzem Latife
fatih bayhan, mehmet sadık öke
10/10
Kitabı çok beğendim. Ve Atatürk'ü tanıma isteğim daha bir arttı. Özellikle de özel hayatıyla ilgili detaylar hoştu. Sonuçta o da bir insandı ve erkekti. Başarılı bir lider olsada iyi bir eş olamamış ki gayet normal. Önceliği hep Türkiye Cumhuriyeti olmuş Atamızın. :)
Baskı: Teyzem Latife