A
armand duval

20.08.2013

9/10

Kitabın büyük kısmını yüzümdeki, oluşmasına mani olamadığım, aptal bi tebessümle okudum. Birazcık mayhoş ama oldukça lezzetli...

Baskı: Yüreğin Attığı Yer