david safier
20.08.2013
Çok eğlenceli bir kitaptı.Okurken bazı yerlerde kahkaha bile attım.Ancak sonu beni memnun etmedi.Aman kitabın geneli için beğendiğimi söyleyebilirim.Bence güzel zaman geçirmek istiyorsanız bu kitap tam size göre :D
Baskı: Aniden Shakespeare