F
fsalim54

19.08.2013

10/10

Umut SARIKAYA bizden hikayeleri müthiş yazıyor...Size tavsiyem kitabı otobüs veya tramvayda okumaya kalkmayın...kendi kendinize attığınız kahkalar yüzünde sizi deli zannedebilirler

Baskı: Benim de Söyleyeceklerim Var! (Üç)