krista tippett
17.08.2013
Beklentimi karşılayan bir kitap değildi. Tabii bu kötü kitaptı demek değil. Kitabı beğendim ancak beklentim farklıydı belki de isim farklı seçilebilirdi. Ya da küçük puntolarla yazılan bölüm tek başına kitabın ismi olsa daha doğru olurdu.
Baskı: Einstein'ın Tanrısı