S
Sudaba

17.08.2013

8/10

Iyi bir kitapti... ama neden 1 aya bitirdim ki ?! :) .. akiciligi yoktu belki..belki de 1.kitaba benzemesidir neden...

Baskı: Bir Yumak Mutluluk (Blossom Street Serisi 2)