
Yaz Dedi Tanrı
dilek akın
6/10
Didem Madak kokuyor. Onun kadar mı? Olsa ne değişir? Güzel bir şâire gelmiş ve geçiyor. Yoluna eşlik edin. ''O gün Tanrı'yla yollarımızı ayırdık. Sonrası dinim benim, sonrası ölüm -dirim, sonrası ana dilim, susmak; -dilimin ucuna tecavüz eden küfürleri bir nefeste yutma sanatı- Ki bir kere düştün mü suskuya, hiçbir çığlık duramaz karşında!''
Baskı: Yaz Dedi Tanrı