P
pamk-sekeer

10.08.2013

8/10

İsimler çok karışıktı,ama çok güzel.kesinlikle tavsiye ederim.Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. :D

Baskı: Gökyüzünün Üzerinde 3 Metre