K
Kobay

03.09.2013

7/10

Stephen King'in 14 farklı hikayesinin bulunduğu kitap genel olarak iyiydi.Öyle çok sıkıcı vs. hikayeler yoktu 2-3 tane sıkıcı var okadar. Dört numaralı otopsi odası,Siyah giysili adam,Elaurianın küçük hemşerileri,Gotham Cafede öğle yemeği,1408, ve Lunapark trenini beğendim öykülerdi.

Baskı: Karanlık Öyküler