Lolita
Lolita

vladimir nabokov

E
enuzakada

31.05.2012

8/10

.....Lolita'yı okumaya karar verdiğinde, lütfen onun son derece ahlaki bir kitap olduğunu unutma. VLADİMİR NABOKOV (EDMUND WİLSON'A BİR MEKTUBUNDAN)

Baskı: Lolita