vladimir nabokov
31.05.2012
.....Lolita'yı okumaya karar verdiğinde, lütfen onun son derece ahlaki bir kitap olduğunu unutma. VLADİMİR NABOKOV (EDMUND WİLSON'A BİR MEKTUBUNDAN)
Baskı: Lolita