B
ben okuyorum

04.08.2013

2/10

serinin diğer kitapları kadar etkileyici değil özelliklede Ekim Yağmurlarından sonra tam bir fiyasko olmuş, hiç beğenmedim. para kazanmak için yazılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum

Baskı: Aşkın Resmi (Kayıp Gül #4)