
Aşkın Resmi (Kayıp Gül #4)
serdar özkan
B
ben okuyorum
04.08.2013
2/10
serinin diğer kitapları kadar etkileyici değil özelliklede Ekim Yağmurlarından sonra tam bir fiyasko olmuş, hiç beğenmedim. para kazanmak için yazılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum
Baskı: Aşkın Resmi (Kayıp Gül #4)