müge sandıkçıoğlu
08.12.2013
İzmir faşizanlığı yapmasaydı sevebilirdim. Güzel konular, akıcı bir dil ama çok lakayt. Blog yazısı gibi. Sevemedim.
Baskı: Göçmen Ruh