
Kış Günlüğü
paul auster
G
GokceCicekG
11.07.2013
6/10
başladım iyi gidiyordu sonradan bir sıkkınlık,birkaç defa başlamayı denedim ama olmadı duruyor başucumda bitiririm bir ara heralde,biraz durağan bir kitap
Baskı: Kış Günlüğü

paul auster
11.07.2013
başladım iyi gidiyordu sonradan bir sıkkınlık,birkaç defa başlamayı denedim ama olmadı duruyor başucumda bitiririm bir ara heralde,biraz durağan bir kitap
Baskı: Kış Günlüğü