I
incapita

27.06.2013

10/10

David Raker la ilk kitapta tanışamadık yanlışlıkla seriye ikinci kitaptan başladım...Bununla birlikte eksiklik hissetmedim. David Raker ı daha çok okumak isterim. David Raker ın insanların içini görmeye mimiklerini okumaya çalışması tam benlikti. Bu tarz kahramanları severim. Karakter tahlilleri yapılması noktasında o kitap benim favorim olur. Bu yazarda öyle..Kesinlikle güzel kitap, iyi yazar...

Baskı: Ölüm Patikası (David Raker, #2)