mustafa kutlu
11.08.2011
Mustafa Kutlu'nun ilk okuduğum kitabı olmasına rağmen okurken hiç öyle hissetmedim. Sanki yıllardır okuduğum, tanıdığım birinin kitabıydı. Öyküler o kadar hayatın içinden ki... Öykü okumaktan zevk alanlar bu kitabı çok sevecek.
Baskı: Hayat Güzeldir