B
beyaz_whovian

29.07.2013

10/10

öncelikle bi kitap böyle biter mi demek istiyorum! ah benim canım will'm ne derdin var senin ? ikinci kitap çıkana kadar benimde canım çıktı beklemekten. keşke ikinci kitap çıkana kadar bekleseydim diyorum ama o zamanda meraktan çatlardım ve güzel bi kitap okumanın zevkinden mahrum kalmış olurdum :D neyse bu kitapta diğer cassandra kitapları gibi mükemmeldi .. tessa karakterini gerçekten çok sevdim ve tabiki jem ve will yeni kitap sevgililerim <3<3 kitapta en çok üzüldüğüm bölüm hangisi karar veremiyorum abisinin yaptıkları ve söylediklerimi yoksa will'le çatıdaki konuşmalarımı! nathaniel'e bütün kitap boyunca sövmüş olsamda tessa için gerçekten çok üzüldüm :( nathaniel'i elime geçirsem bi kaşık suda boğardım fırsat bu fırsat diyip >:O

Baskı: Mekanik Melek (Cehennem Makineleri, #1)