
Tavan Arasındaki Buda
julie otsuka
K
kitapkelebegi
14.08.2012
1/10
Konunun çok güzel olduğu o kadar belli ki.. Ama keşke yazarı başkası olsaydı. Konunun katledildiğini ilk sayfada görüp, kendimi anca 50 sayfa okumaya zorlayabildim. Yazık... http://kitabimhayatbulsa.blogspot.com/
Baskı: Tavan Arasındaki Buda