amanda clark
20.06.2013
fena değildi aslında ilk etapta hiç sıkılmadım, sonlara doğru biraz sıkıldım ve okumak istemedim ama yine de merakım ağır bastı ve bitirdim
Baskı: Zorlu Aşk