M
mervebircansen

17.06.2013

9/10

Kesinlikle ama kesinlikle çok eğlenceliydi. Arada kocaman kahkahalar attırmadı değil :D Malory ailesinin ikinci kitabı. İlk kitabı (Seninle Başım Dertte) gibi bu da çok çok çok güzel bir tarihi romandı. Serinin diğer kitaplarını dört gözle bekliyorum. Şiddetle tavsiye ediyorum, kesinlikle okumalısınız.

Baskı: Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)