D
Didem

12.12.2012

9/10

Başta başlayıp, sonunu tahmin edemediğiniz ama merakla elden bırakamadığınız bir kitap. Eğer hikayenin gerçeklik payı varsa, ki dünya üzerinde kimbilir daha neler yaşanıyor olabilir, ben gerçekten etkilendim.

Baskı: Ben 44 Yaşındayım, Oğlum 53