fernando pessoa
15.06.2013
2010 yılında okuduğum bir kitap olduğu için çok fazla bir şey hatırlamıyorum kitapla ilgili ama aklımda kalan tek şey gerçekten güzel olduğu :)
Baskı: Ophélia'ya Mektuplar