duygu özlem yücel
09.07.2013
Kitapta diyalogların az olmasından başka beğenmediğim bişey yok. Gayet güzel ve hüzünlü bir aşk hikayesiydi. Son sayfalarda gözyaşlarıma engel olamadım...
Baskı: Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi