Y
yasemin_a

09.07.2013

8/10

Kitapta diyalogların az olmasından başka beğenmediğim bişey yok. Gayet güzel ve hüzünlü bir aşk hikayesiydi. Son sayfalarda gözyaşlarıma engel olamadım...

Baskı: Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi