D
dodo

11.06.2013

9/10

Dili , anlatımı çok güzel . Ülkemizle ilgili çok güzel gözlemlerde bulunmuş ve gözlemlerini deneme tekniği ile harika bir şekilde anlatmış. Herkesin okumasını tavsiye ederim.

Baskı: Ahmet Haşim / Düzyazıları