linda howard
11.06.2013
Linda howard benim en sevdiğim yazar.Ama bu kitabı diğer kitapların arasında vasat kalıyor.sanki aceleye gelmiş. Ama Linda işte en kötü kitabı bile elden bırakmadan okunuyor :)
Baskı: Fırtına