4/10

Eğlenceli bir kitap olacağını düşünerek okuduğum bir kitap eğlenmedim diyemem kadınlar arasında geçen o bildiğimiz muhabbetler hoştu doğrusu.. Kitaptaki Debbie Sue ve Edwina karakterleri hoş gerçekten..

Baskı: Madem Gidiyorsun Çöpü de Götür