müjdat gezen
09.06.2013
Elime aldığım gibi bir solukta okudum ve de bitti kitap. Kendi kendine söyleşi yapmış Müjdat Gezen, çok da güzel olmuş. Her konudan konuşmalar var. Beğenerek okudum. Tavsiye ederim.
Baskı: Naftalin Bozulmuşsa (Dere Söyleşileri)