_
__giz__

09.06.2013

9/10

Elime aldığım gibi bir solukta okudum ve de bitti kitap. Kendi kendine söyleşi yapmış Müjdat Gezen, çok da güzel olmuş. Her konudan konuşmalar var. Beğenerek okudum. Tavsiye ederim.

Baskı: Naftalin Bozulmuşsa (Dere Söyleşileri)