_
__giz__

04.06.2013

8/10

Beğenerek okuduğum yazarın yine sevdiğim kitaplarından biri. Mısır serisiyle tanımıştım kendisini. Her zamanki gibi benzetmeleriyle yine bana kitabı yaşattı. Olayların içine sürükledi. Çok canlı tasvirleri yeri geldi gülümsetti yeri geldi o anki acının verdiği ızdırabı içimde hissettirdi. Tavsiye ederim.

Baskı: Yırtıcı Kuş (Courtney Serisi #9)