S
shramanan

29.05.2013

7/10

okuması zor, yavaş ilerleyen ama tekrar tekrar cümleleri okuyup sindirdikçe çok keyifli, altını çizerek okuduğum bir kitap ayrıca düzgün ve kaliteli Türkçesine hayran olunacak bir yazar.

Baskı: Ne Kitapsız Ne Kedisiz