malcolm lowry
23.05.2013
Çok çok zor bir kitaptı başlarken, okumak için kendimi zorladığım kısımlar olmadı değil. Ama kitabın sonunda açığa çıkan deha beni büyüledi.
Baskı: Yanardağın Altında