jeaniene frost
15.04.2012
Kediciğin dört kitabını da arka arkaya okudum ve çok sevdim :) yazar gittikçe daha iyi yazıyo . Karakterler ve olaylar kusursuz . Seri Tek kelimeyle Muhteşem .
Baskı: Mezara Mahkum (Gece Avcısı, #4)