B
burcutirt

15.05.2013

7/10

Kitapta betimlemeler saraya gecildiginde basladi. Halk gunluk hayatinda ne yapar eder pek uzerine durulmamis. O yuzden kafamda bir cok soru isareti kaldi. Seri olacak bi kitap icin yetersiz kalmis bence. Ama genel olarak kotu degil. Devamini okumayi dusunuyorum.

Baskı: Gölge ve Kemik (The Grisha, #1)