Şeytan
Şeytan

william peter blatty

K
kkontess

25.04.2013

10/10

Şu zavallı çocuğu işgal etmek, hükmetmeye çalışmak... Aslında işgali sıklıkla küçük şeylerde bile görüyorum Damien. Duygusuz, dar kafalı kindarlık ve yanlış anlamalarda görüyorum. Arkadaşlar arasında dudaklardan bütün acımasızlığıyla fırlayıp yaralar açan keskin kelimelerde görüyorum. Aşıklar arasında. Kocalar ve karılar arasında. Bütün bunlar varken Şeytan'ın savaşımızı yönetmesine ne gerek kalır? Bu savaşı biz yönetiyoruz... Kendimiz için. http://www.kontesce.com/2013/01/eytan-william-peter-blatty.html

Baskı: Şeytan