9/10

Konu itibariyle güzel bir kitaptı, okunabilir. Çeviri gayet güzeldi. Eksik olan nokta kitaptaki bir çok ifadenin açıklaması yoktu :( Örneğin : Numen. Okudukça anlıyor insan ama keşke yazar bu ifadeleri açıklayıcı bir şekilde kullansaydı :/

Baskı: Davet (Gölge Varlıklar, #1)