paul hoffman
11.05.2013
Uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı ama almasaydım da olurmuş. Karakterler son derece zayıf, iyi işlenememiş. Bence kitabın üzerinde daha çalışılması gerekiyordu. Kitabın ilk yarısı oldukça sıkıcı devamında biraz açılmasına rağmen kurtarmıyor.
Baskı: Tanrı'nın Sol Eli